آیت‌الله اختری درگذشت رهبر شیعیان اندونزی را تسلیت گفت

تهران (پانا) - آیت‌الله محمدحسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام، در پیامی درگذشت جلال الدین رحمت رئیس جمعیت اهل بیت اندونزی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله اختری درگذشت رهبر شیعیان اندونزی را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا. صدق الله العلى العظیم

با کمال تأسف و اندوه خبر جانگداز در گذشت دانشمند توانا و سخنور محبوب و مبلغ فداکار استاد دکتر جلال‌الدین رحمت رئیس جمعیت اهل بیت اندونزی و نماینده سابق پارلمان آن کشور، موجب تاسف و تألم گردید و اینجانب و دیگر تربیت‌شدگان و راه‌یافتگان و دوستداران و محبان و شاگردان و پیروان اهل بیت علیهم السلام در منطقه و بالاخص در کشور اندونزی را اندوهناک و سوگوار ساخت.

مرحوم مغفور دکتر جلال الدین رحمت از پایه گذاران جمعیت اهل بیت (علیهم السلام) اندونزی بود و ریاست آن را بر عهده داشت وی عضو بر جسته مجمع جهانی اهل بیت واز شخصیت‌های تقریبی و محبوب بین مسلمانان این کشور محسوب می‌شود زیرا همچون پدری دلسوز و دانشمندی خدمتگزار و حامی مستضعفین به فعالیت‌های تبلیغی، آموزشی و فرهنگی و خدماتی اهتمام می‌ورزید. فقید سعید عاشق اهل بیت (علیهم السلام ) و از طرفداران ومدافعان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و پیرو حضرت امام قدس‌الله نفسه الزکیه و مقلدین و پیروان استوار مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (دام ظله) بود و در نشر معارف اهل بیت و مذهب تشیع نقش برجسته‌ای داشته و در ایجاد وحدت بین مسلمانان سهمی بزرگ داشت که امید است خداوند منان او را با پیامبر بزرگ اسلام حضرت خاتم انبیاء محمد صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت طاهرینش محشور نماید.

اینجانب این ضایعه بزرگ را اصالتاً از سوی خود و نیابتاٌ از طرف اعضای محترم و معزز شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت «ع» به همه مردم خوب اندونزی و مسلمانان و پیروان اهل بیت «علیهم السلام» و مقام معظم رهبری (دام ظله) و علمای اعلام و اعضای محترم مجمع عمومی و شاگردان و مریدان آن استاد بزرگ تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو در جات این مجاهد و مومن راه خدا را در بهشت برین و در جوار انبیاء و اولیا «علیهم السلام» و شهدای ابرار مسئلت نموده و برای خاندان وبستگان ودوستان وشاگردان وی صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم. و از فرزندان و شاگردانش میخواهم که راه او را زنده و پویا نگهدارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار