احکام اعضای مربیان و دانش‌آموزان مجامع پیشتاز فارس تمدید شد

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از تمدید احکام اعضای مربیان و دانش‌آموزان مجامع پیشتاز به مدت یک سال خبر داد و گفت به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری انتخابات مجامع، احکام اعضا به مدت یک‌سال دیگر تمدید می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
احکام اعضای مربیان و دانش‌آموزان مجامع پیشتاز فارس تمدید شد

امروز در مراسمی با حضور مسوولان سازمان دانش‌آموزی فارس، احکام اعضای مجمع مربیان زن و مرد و اعضای دانش‌آموزی مجمع دختران و پسران استان فارس، از سوی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان به آنان اعطا شد.
امید اسماعیلی در این مراسم با اشاره به فلسفه وجودی مجامع گفت: اصلی‌ترین دلیل آن این است که با ساز و کار انتخابات افرادی از بدنه تشکیلات انتخاب شوند و در کنار سازمان دانش‌آموزی هم به عنوان پیشنهاد دهنده طرح و هم به عنوان نقش نظارتی حضور داشته باشند.
او ادامه داد: طراحی فلسفه وجودی مجامع به خوبی و با فکر انجام شده و اساسنامه مجامع بیانگر جایگاه مهم آن در تقویت و پیشبرد اهداف سازمان است.
او از انجام یک سری بازمهندسی در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی خبر داد و افزود: یکی از باز مهندسی‌های انجام شده در سازمان دانش‌آموزی در نشان و درجات تشکیلات سازمان است که جزییات آن به زودی به مناطق و شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.
او در مورد تغییر و ایجاد تنوع در محتواهای آموزشی گفت: استان فارس در ایجاد تنوع و به‌روزرسانی آموزش‌ها و مهارت‌های اجتماعی پیش قدم شده و محتواهایی تولید شده و امیدواریم که بتوانیم این تنوع و بروزرسانی را به طو کامل انجام دهیم.
او از مجمع اعضای مربیان و دانش‌آموزان خواست با توجه به شرح وظایف خود برنامه‌ریزی کنند و سازوکار برنامه‌های خود را تنظیم کنند و ارائه دهند.
مجامع پیشتازان که شامل 4 مجمع مربیان مرد، مربیان زن، دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر است در مناطق 5 نفره هستند و در استان هر مجمع با دو عضو علی البدل شامل 7 نفر می‌شوند که در واقع 28 نفر اعضای مجامع مربیان و دانش‌آموزان استان را تشکیل می‌دهند.
شرکت در شورای برنامه‌ریزی منطقه و استان، تصمیم‌گیری و ارائه طرح و پیشنهاد در خصوص برنامه‌های سه ماهه پیشتازان، شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان‌های دانش‌آموزی مناطق و معرفی آن به استان از جمله وظایف و مسوولیت‌های مجامع در تشکل پیشتازان است.
انتخابات مجامع هر دوسال یکبار برگزار می‌شود و منتخبین به مدت دو سال مسوولیت حضور در مجمع پیشتازان را برعهده دارند، هشتمین انتخابات مجمع اعضا و ششمین انتخابات مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی فارس اسفندماه سال 97 در شیراز برگزار شد و امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این انتخابات برگزار نشده و احکام نمایندگان به مدت یکسال تمدید شد.
احکام اعضای مربیان و دانش‌آموزان مجامع در مناطق و شهرستان‌ها نیز از سوی روسای سازمان دانش‌آموزی مناطق به آنان اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار