مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

مصاحبه اختصاصی زنان پذیرفته شده در آزمون استخدامی از ۲۳ بهمن تا ۳ اسفند و مردان از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند برگزار می شود

اصفهان ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد یک هزار و ۷۰۰ نفر برای ۳۷ رشته که اکثر آنها در حوزه ابتدایی است در آزمون استخدامی پذیرفته و قبول نهایی می شوند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه اختصاصی زنان پذیرفته شده در آزمون استخدامی از ۲۳ بهمن تا ۳ اسفند و مردان از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ۲ هزار و ۶۵۱ نفر ‌پذیرفته شده که شامل یک هزار و ۵۵۴ نفر زن و یک هزار و ۹۷ نفر مرد هستند، از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر برای ۳۷ رشته که اکثر آنها در حوزه ابتدایی است پذیرفته و قبول نهایی می شوند. ضمن اینکه پذیرفته شدگان دوره یک ساله را به عنوان مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان سپری خواهند کرد.

وی افزود: در گام نخست، بررسی مدارک و مستندات بانوان از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۷ بهمن ماه و آقایان نیز از ۸ بهمن الی ۳ اسفند در مدرسه امام خمینی(ره) واقع در خیابان کاوه انجام خواهد شد. همچنین مصاحبه اختصاصی زنان از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۳ اسفند در پردیس دانشگاه فاطمه زهرا(س) و مردان نیز از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند در پردیس دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر برگزار می شود.

اعتدادی خاطر نشان کرد: سوالات مصاحبه پیرامون میزان توانمندی پذیرفته شدگان در رشته تخصصی، فن بیان، توانایی و آشنایی با کلاس داری و حرفه معلمی، علاقه مندی و موضوعاتی از این قبیل خواهد بود که برگزیدگان پس از این مرحله برای مصاحبه عمومی و گزینش معرفی و در نهایت پذیرفته شدگان تا پایان اسفند ماه سال جاری از طریق سایت سنجش معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار