دستگیری سارق کابل های مخابراتی و سارق منازل روستایی در لالی

پانا ( لالی) - سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی لالی از دستگیری سارق کابل های مخابراتی خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۶۰۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق کابل های مخابراتی و سارق منازل روستایی در لالی

سرهنگ سیروس سلیمانی، ضمن اشاره به مشکلات متعدد قطعی تلفن در شهرستان به دلیل سرقت کابل ها و جعبه های مخابراتی اعلام کرد: در پی بروز این مشکلات و گزارشات واصله از مخابرات یک اکیپ از پلیس آگاهی به منظور رسیدگی به این موضوع بسیج شده که با تلاش این نیروها سارق کابل ها و جعبه های مخابراتی دستگیر شد.

او عنوان کرد: این سارق به چندین فقره سرقت و فروش در خارج از شهرستان اعتراف کرده که در همین راستا فرد خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لالی همچنین اعلام کرد: در عملیات پاکسازی پلیس آگاهی شهرستان ۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و فرد متخلف نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

سرهنگ سیروس سلیمانی در ادامه یادآور شد: با توجه به سرقت های عدیده ای که در روستای دره بوری و سادات صورت می‌گرفت کار شناسایی سارق به صورت جد در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت و در این خصوص دستورات لازم صادر شده که با تلاش شبانه روزی مامورین در پاسگاه شاه ابوالقاسم و پلیس آگاهی، سارق شب گذشته در حین سرقت دستگیر و در بازجویی اولیه به سرقت ده منزل دیگر نیز اعتراف کرد. متهم جهت سیر مراحل قانونی در یوم جاری تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار