تحلیل موسیقی فیلم«مادر»علی حاتمی در رادیو نمایش

تهران (پانا) - چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه، موسیقی فیلم «مادر»ساخته زنده یاد علی حاتمی در برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش با اجرای مریم نشیبا تحلیل می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تحلیل موسیقی فیلم«مادر»علی حاتمی در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،«مادر» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شاعر سینمای ایران، زنده یاد علی حاتمی و به آهنگسازی هنرمند نامدار ایران ارسلان کامکار است که در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر درسال 1368 به روی پرده رفت.

داستان فیلم " مادر" ازخانه سالمندان آغاز می‌شود ، مادر با بازی زنده یاد "رقیه چهره آزاد" که به دلش بَرات شده روزهای آخر زندگیش را می‌گذراند، تصمیم گرفته که از خانه سالمندان به خانه خودش برود و سه پسرش غلامرضا با بازی اکبر عبدی پسر عقب افتاده مادر، جلال با بازی امین تارخ؛ فرزند شاعر مسلک اما کارمند بانک، و ابراهیمْ خان با بازی زنده یاد محمد علی کشاورز ،تاجر بدخلقِ پوست و روده و دو دخترش ماه طلعت با بازی اکرم محمدی و ماه منیر با بازی فریما فرجامی را درخانه دورهم جمع کند ، اگرچه ابراهیم خان و سالهاست با هم قهر بوده وصحبت نمی‌کنند. جلال

برنامه «جعبه موسیقی» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و با اجرای مریم نشیبا چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه ، ساعت 1:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 13:30 دقیقه تکرار آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار