مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بهارستان یک

بهارستان یک (پانا)- مراسم بزرگداشت هفته پژوهش به میزبانی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی دانشمندان شهید شهریاری و احمدی‌روشن بصورت مجازی در پنج محور در قالب مسابقات علمی-پژوهشی برگزار گردید و نفرات برتر با توجه به خیل کثیر آثار ارسالی دانش‌آموزی معرفی و تجلیل شدند

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بهارستان یک

قبادی مدیریت پژوهش‌سرای دانشمند شهیدشهریاری در این‌باره گفت: پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به شناختی روشن است و همچنین پژوهش راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق‌های درخشان است.
به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، تجاری‌سازی علم و تولید ثروت از یافته‌های علمی و رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط آموزش و پرورش با دانشگاه و صنعت و تبدیل فکر و اندیشه به محصولات تجاری از تکالیف مهم پژوهشگران و سازمان‌های وابسته به پژوهش و فناوری محسوب می‌گردد و بر این اساس هرگونه توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی، بدون پرداختن به امر پژوهش، با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود.
این پژوهشسرا با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و با تکیه بر دانش و توان خود شعار هفته پژوهش را سرلوحه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود قرار داده و ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده از تیم کارشناسان، پژوهشگران و دانش‌آموزان خود در مسیر تحقق اقتصاد دانش بنیان که زمینه‌ساز تحقق اهداف شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" می باشد گام بر می‌دارد.
جباری مدیریت پژوهش‌سرای احمدی روشن نیز درباره اهمیت پژوهش افزود: نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته، بر هیچکس پوشیده نیست.حوزه پژوهشی، بستر مناسبی برای بروز و ظهور خلاقیت­‌ها در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارایه راهکارهای مناسب، فراهم می کند. در این راستا ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی در زمینه گسترش فرهنگ پژوهش و هدفمند کردن تحقیقات، با استفاده از نتایج طرح­‌های کاربردی می‌تواند در امر افزایش درآمد و اشتغال‌زایی مثمر ثمر باشد.

در پایان مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش به کارشناسان پژوهشسرا و دانش‌آموزان پژوهشگر و کارکنان حوزه پژوهش، توفیق روز افزون فعالان و تلاشگران این عرصه را در جهت تحقق اهداف عالیه از خداوند منان خواستار شدند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار