ولی پوری: اجرای صحیح برنامه های پرورشی توفیقات زیادی به همراه می آورد

تهران (پانا) - دومین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ولی پوری: اجرای صحیح برنامه های پرورشی توفیقات زیادی به همراه می آورد

دومین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مجتبی حاجی زاده، مشاور معاون پرورشی و فرهنگی، عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی و علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در دفتر معاونت و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

در ابتدا گلشن با قدردانی از زحمات همکاران، پیگیر مصوبات و بخشنامه های کارشناسی های معاونت پرورشی و تربیت بدنی از معاونان و مربیان پرورشی مدارس شد.

در ادامه مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با تسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی و بزرگداشت روز مولوی، بر توسعه کیفیت آموزشی و پرورشی تاکید و تحول بنیادین را منوط به تحول درونی در خودمان دانست.

ولی پوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های پرورشی، توجه به تفکر دهه شصتی با روش های نوین را لازم خواند و افزود: با همان تفکر، با فرزندان این سرزمین هشت سال دفاع کردیم.

وی ادامه داد: استفاده از روش های غیر مستقیم مانند فعالیت های گروهی و مشارکتی در تقویت امور پرورشی بسیار اثرگذار است و باید دغدغه داشت، باید دست به دست هم دهیم و "تفسیر قرآن کریم" را در اولویت قرار دهیم و توجه کنیم این امر با استفاده از نظر متخصصان خبره به درستی تبیین شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بخشی از کار ما مربوط به امور اعتقادی است، اما پرداختن به هر شش ساحت تربیتی باید لحاظ شود. وظیفه مربی، یافتن و کشف استعدادهای دانش آموزان است و این مهم با حضور دانش آموزان در مسابقات و جشنواره ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی محقق می شود.

ولی پوری خاطرنشان کرد: دانش آموززان را تک بعدی نکنیم و با تاکید مقام معظم رهبری در زمینه مهارت آموزی برنامه ریزی کنیم.

وی در اشاره کرد: آسیب های اجتماعی معضل شهر تهران است. آسیب های اجتماعی را جدی بگیرید. آسیب های اجتماعی دغدغه همه مسوولان است و بدانید اجرای برنامه های پرورشی در مدارس و به کارگیری همه دانش آموزان در این خصوص راه گشاست.

ولی پوری در پایان تصریح کرد: به دنبال آمار سازی نباشیم؛ چرا که اجرای درست برنامه های پرورشی توفیقات زیادی را به همراه خواهد داشت.

در پایان این جلسه مجازی، فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری در خصوص دستورالعمل ها و الزامات بهداشتی بازگشایی مدارس با معاونان و مربیان پرورشی گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار