برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران دانش‌آموزی پاناآموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مراسم افتتاح نخستین دوره آموزشی خبر‌نگاران دانش‌آموزی پانا در سال تحصیلی 1400-1399 با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناسان روابط عمومی و سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر درسالن شورای منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران دانش‌آموزی پاناآموزش و پرورش اسلامشهر

در این جلسه سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع ‌مقدس و مدافع حرم و تقدیر از سازمان دانش‌آموزی در راستای برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: خبرگزاری پانا در شهرستان اسلامشهر و شهرستان‌های استان تهران از جایگاه و هویت خوبی برخوردار است.

او در ادامه افزود: آموزش و پرورش زمانی پیشرفت خواهد کرد که به نظرات مخاطب خود یعنی دانش‌آموزان بها دهد و ما در کنار مبحث آموزش پذیرای پیشنهادات سازنده شما خبرنگاران نیز هستیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر به ویژگی‌های خبرنگاران پرداخت و بیان کرد: شما عزیزان که تازه پا به عرصه خبر و خبرنگاری گذاشتید، بدانید در انعکاس واقعیت‌ها و حقایق تلاش کنید و تمام اخبار خود را معطوف به نقل قول از سایر منابع نکنید و در کنار آن خود نیز قدرت سوژه‌یابی و تحلیل مسائل روز را داشته باشید.

زارعی تصریح کرد: فروتنی،پایبندی به اخلاق و مطالعه را در برنامه‌های خود داشته باشید و در موضوع خبر و خبرنگاری اطلاعات‌عمومی را می‌توان به اقیانوسی از علم به عمق یک متر تشبیه کرد که کسب اطلاعات در تمامی موارد حتی اندک یک ضرورت محسوب خواهد شد.

سپس کوروش روشناس کارشناس روابط‌عمومی آموزش و پرورش به نیابت از سوی مدیر آموزش و پرورش در سخنانی اذعان کرد: شما عزیزان خبرنگار در آغاز راه بدانید اگرچه در اینجا به شما ماهی نخواهندداد، ولی ماهی‌گیری را یاد خواهید گرفت و این از ارزش مهمی برخوردار است.

او خاطر‌نشان کرد: دردنیای امروز رسانه و ارتباطات جایگاه خوبی دارد و مدیریت و روابط‌عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر آماده همکاری در تمامی موارد با خبرنگاران پانا به عنوان مرجع رسمی خبری آموزش و پرورش است.

در بخش دیگری از این جلسه حق‌شناس رابط خبرگزاری پانا شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی به تشریح مواردی از مبحث خبر و روش برگزاری جلسات آموزشی در شرایط کرونایی پرداخت.

در این جلسه که کارشناسان سازمان دانش‌آموزی نیز حضور داشتند، دانش‌آموزان منتخب دوره آموزشی خبرگزاری پانا به بیان سوابق خود از جمله مجری‌گری، وبلاگ‌نویسی و حضور در عرصه خبر در واحدهای آموزشی پرداختند و مقرر شد، دوره‌های آموزشی آنان در فضای مجازی به صورت تولید محتوا و سایر موارد اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار