پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت بازگشایی دانشگاه در سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت بازگشایی دانشگاه در سال تحصیلی 1400-1399 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت بازگشایی دانشگاه در سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن پیام حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت بازگشایی دانشگاه در سال تحصیلی 1400-1399 به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

(نون) سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند (آیه۱ سوره قلم)

دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید نیز همچون گذشته مامن و محل تربیت قشر عظیمی از جوانان فرهیخته این سرزمین است که با بینش و بصیرت پای در جای پای انبیا گذاشته و حرفه مقدس معلمی را برگزیده اند.

امسال این آغاز را در حالی آغاز می کنیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته بار دیگر در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش در سراسر کشور، بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان ودانشگاه شهید رجایی تاکید کردند و بر جایگاه ممتاز این دو دانشگاه معلم پرور برای ورود افراد به حرفه و مقام مقدس معلمی تاکید موکد داشتند. و این امر باعث دلگرمی مضاعف همه دغدغه مندان امر مقدس تربیت معلم می شود. این دانشگاه توانست با وجود شیوع ویروس کرونا سال تحصیلی گذشته را با استفاده از فناوری های نوین و استفاده حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا، به فضل الهی و با همراهی اساتید گرانقدر و دانشجویان عزیز این شرایط سخت را پشت سر گذارد. و برای سال تحصیلی جدید هم با تمام قوا و با تکیه بر تجارب گذشته سال پر بار تری را به لطف وعنایات الهی پیش رو ترسیم نماید. و در راستای اهداف خود از جمله جبران کمبود معلمان با همراهی دیگر نهادها، ان شا الله موفق تر عمل خواهد کرد.

اکنون با گرامیداشت ایام ماه قیام و حماسه و پیام عاشورا و همچنین گرامیداست هفته دفاع مقدس و تسلیت درگذشت عزیزانمان که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، در آغاز سال تحصیلی جدید ضمن خیر مقدم به دانشجومعلمان و نو دانشجومعلمان عزیز، امید آن دارم که در این سال همچون سنوات گذشته شاهد تربیت تمام ساحتی دانشجومعلمان و معلمان آینده این سرزمین باشیم.

بار دیگر سال تحصیلی جدید را سرشار از شور و امید و تحولات مثبت و موثر برای دانشجومعلمان، استادان و همکاران گرامی آرزومندم و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران به نظام تعلیم و تربیت را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار