در هفدهمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان در سال ۱۳۹۹ مطرح شد؛

محمدزاده: باید با آموزش‌دهندگان موجود بتوانیم فعالیت‌های سوادآموزی را دنبال کنیم

تهران (پانا) - دستاوردهای سوادآموزی درسی وچهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش، ساماندهی نیروی انسانی در سال 1399 ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدزاده: باید با آموزش‌دهندگان موجود بتوانیم فعالیت‌های سوادآموزی را دنبال کنیم

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، در هفدهمین جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، دستاوردهای سوادآموزی در سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور، چگونگی ساماندهی نیروی انسانی در سال 1399 و هم اندیشی پیرامون سومین جلسه ویدئوکنفرانس معاونان و روسای ادارات سواد آموزی استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدزاده معاون وزیر ورئیس سازمان نهضت سواد آموزی با تسلیت فرارسیدن شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام سجاد (ع) از خداوند متعال خواست زیارت قبور مبارک این امام عزیز را در قبرستان بقیع روزی و قسمت همه ما قرار دهد.

محمدزاده در ادامه به سازماندهی نیروی انسانی در سال 1399 اشاره کرد و گفت: به گونه‌ای حجم فعالیت استان‌ها متناسب‌سازی شود که مجبور به جذب نیروی جدید نشویم و با همان آموزش دهندگان موجود بتوانیم فعالیت‌های سواد آموزی را دنبال کنیم و بیشتر از ظرفیت معلمان آموزش و پرورش استفاده شود و یا آموزش دهندگان عزیزی که قبول شده‌اند بخشی از آن‌ها در اختیار سواد آموزی قرار گیرد تا در آموزش بی سوادان و کم سوادان سازمان را کمک کنند.

در پایان محمدزاده ضمن تشکر از فعالیت و تلاش‌های همه همکاران تاکید کرد به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که با شرایط موجود بتوانیم حد اکثر پوشش و آموزش با کیفیت را در سال جاری داشته باشیم و با نظارت درست و اجرای سامانه تحت وب، هم دقت ثبت‌نام‌ها را بالا ببریم و هم امکان رصد کردن آموزش سواد آموزان را به درستی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار