مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان:

دفاتر کاریابی تنها یکبار مجاز به اخذ هزینه ثبت‌نام از مراجعین هستند

زنجان (پانا) - مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان گفت: دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی تنها یکبار مجاز به اخذ هزینه ثبت‌نام از مراجعین هستند نباید درخواست هزینه مجدد کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دفاتر کاریابی تنها یکبار مجاز به اخذ هزینه ثبت‌نام از مراجعین هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اسماعیل آقاجانلو در جلسه واگذاری امور غیر حاکمیتی بیمه بیکاری به دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی شهرستان زنجان که در محل دفتر مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان برگزار شد، عنوان کرد: به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و تجمع مراجعین بیمه بیکاری پیشنهاد شد، مدیران محترم دفاتر کاریابی فرم حاوی اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام متقاضیان طراحی و در اختیار آنها قرار دهند تا پس از تکمیل فرم توسط مراجعین در زمان مناسب، نسبت به ثبت در سامانه اقدام شود.

وی در این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی شهرستان زنجان تشکیل شد، افزود: تصمیم گرفتیم تا مدیران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی، به همراه ارسال گزارش ماهانه کاریابی‌ها در حوزه اشتغال، آمار ثبت‌نامی‌های حوزه بیمه بیکاری را نیز به صورت مستمر و ماهانه به منظور ارزیابی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان ارسال کنند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجانتصریح کرد: مدیران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی تنها یکبار مجاز به اخذ هزینه ثبت‌نام از مراجعین هستند و در صورت نقص مدارک، ایراد و یا اشکال در ثبت‌نام، مجددا از مراجعین درخواست هزینه نکنند. در صورت مشاهده عدم رعایت مورد فوق، مسئولیت آن مستقیم متوجه مدیر کاریابی بوده و مطابق مقررات باوی برخورد خواهد شد.

آقاجانلو در خاتمه خاطرنشان کرد: مقرر شد کاربران سامانه با مراجعه حضوری به اداره کار در حضور کارشناسان حوزه بیمه بیکاری نسبت به ثبت‌نام آزمایشی افراد اقدام کنند تا در صورت بروز مشکل و سوال در هنگام ثبت از راهنمایی و مساعدت‌های کارشناسان این حوزه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار