راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سؤالات مردمی در خصوص بازگشایی مدارس

شیراز(پانا)- رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سؤالات مردمی در خصوص بازگشایی و ثبت نام مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سؤالات مردمی در خصوص بازگشایی  مدارس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا شعبانی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه 99 و لزوم پاسخگویی به سؤالات و مشکلات اولیای دانش‌آموزان، گفت: در همین راستا، مرکز پاسخگویی به سؤالات مردمی در خصوص بازگشایی مدارس و ثبت‌نام دانش آموزان، در آموزش‌وپرورش فارس راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس ادامه داد: برای ارتباط با این مرکز، اولیای دانش‌آموزان در سراسر استان فارس می‌توانند همه‌روزه به‌جز روزهای تعطیل، از ساعت 8 صبح الی 14 عصر از طریق شماره تلفن 32355609 و با پیش‌شماره 071 سؤالات و مشکلات خود را در خصوص بازگشایی مدارس و ثبت‌نام فرزندانشان مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.

او افزود: علاوه بر تلفن یادشده، سامانه اینترنتی پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش نیز به آدرس http://shekayat.medu.ir/ آماده دریافت شکایات، نظرات و پیشنهادات اولیای دانش‌آموزان است.

شعبانی افزود: اولیای دانش‌آموزان می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 50001060660020 نیز به‌صورت تمام‌وقت با این مرکز در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار