لیگ ملت‌های اروپا؛ اتریش و چک کورس صعود را استارت زدند

تهران (پانا) - اتریش و جمهوری چک با پیروزی شیرین خارج از خانه برای مدعیان صعود به سطح یک لیگ ملت‌های اروپا خط و نشان کشیدند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های اروپا؛ اتریش و چک کورس صعود را استارت زدند

دومین شب از هفته اول لیگ ملت‌های اروپا در سطح دو این رقابت‌ها با برگزاری 4 بازی از دو گروه در شهرهای اسلو، بخارست، گلاسکو و براتیسلاوا پیگیری شد.

در گروه یک و در مهم‌ترین بازی امشب این سطح، نروژ در ورزشگاه خانگی اما خالی از تماشاگرش به مصاف اتریش رفت و با قبول شکست دو بر یک، هم شروع تلخی در رقابت‌ها داشت و هم به رکورد 4 سال بدون باخت بودن خود در دیدارهای خانگی پایان داد.

البته علاوه بر این، کابوس دیدارهای خانگی برای نروژ در دیدار با اتریش زنده ماند و آنها در سومین بازی تاریخ که میزبان اتریش بودند، باز هم شکست خوردند.

در دیگر بازی این گروه، ایرلند شمالی که راهی شهر بخارست شده بود، در دیداری خارج از خانه مقابل رومانی دست به کاری بزرگ زد و در حالی که از دقیقه 39 ده نفره شده بود، توانست در آخرین دقایق بازی دروازه میزبان را باز کند و با تساوی یک بر یک از زمین خارج شود. بدین ترتیب طلسم 36 سال بدون برد بودن ایرلند شمالی مقابل رومانی حفظ شد و آنها برای دومین بازی متوالی در دیدارهای روبرو با تساوی زمین را ترک کردند.

اما در گروه دو، جدال تیم‌های اسلواکی و جمهوری چک که در نیمه اول سرد و بی روح دنبال می‌شد، در نیمه دوم به اوج جذابیت رسید و در پایان این تیم جمهوری چک بود که با اقتدار توانست 3 بر یک برنده این بازی شود و برای سومین بازی متوالی از سد اسلواکی عبور کند.

در بازی همزمان، اسکاتلند مقابل اسرائیل با تساوی یک بر یک متوقف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار