نماینده ولی فقیه در سپاه: هیچ خدمتی همچون خدمت هدایت و تربیت نیست

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه آموزش و تربیت از شاغلان آموزش و پرورش خواست شاخصهای جبهه امام حسین و دشمنانش را به دانش‌آموزان بشناسانند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در سپاه: هیچ خدمتی همچون خدمت هدایت و تربیت نیست

حجت‌الاسلام صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باحضور در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در مراسم رونمایی از یادمان شهدای سازمان پژوهش شرکت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: «عاشورا احیای اسلام ناب و زمینه‌ساز ظهور امام زمان است به همین دلیل اینهمه بر زنده ماندن یاد عاشورا سفارش شده است.»

حجت‌الاسلام صادقی گفت: «امسال کرونا ما را از حضور در حسینیه‌ها محروم کرد ولی دل‌ها حسینیه شد. عاشورا آتشی است که هیچ چیز قادر به سردکردن آن نیست، کرونا چه می‌تواند کند؟ مگر کسی می‌تواند نوری را که خدا برافروخت خاموش کند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به اهمیت همراهی معنوی با امام حسین در زندگی روزمره تاکید کرد و گفت: «علاوه بر ذکر نام حسین، باید باحسین بودن را تمرین کنیم. با حسین بودن را ترویج کنیم. شما که کار پژوهشی می‌کنید بدانید جمله «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» معنی‌اش این است که هرکجا هستی خودت را پیدا کن. اگر می‌خواهید خدمت بزرگی به انسان و نسل آینده انجامدهید بدانید هیچ خدمتی مانند خدمت هدایت و تربیت نیست. این عالی ترین خدمتی است که خدا بر آن تاکید می‌کند.»

وی افزود: «یکی از مهمترین خدمت‌هایی که می‌توانید انجامدهید این است که شاخص‌های جبهه امام حسین و جبهه مقابل را به فرزندان مملکت بشناسانید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار