دفتر خبرگزاری پانا دشتستان  افتتاح شد

دشتستان(پانا)- دفتر خبرگزاری پانا دشتستان با حضور مسئولین آموزش و پرورش دشتستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دفتر خبرگزاری پانا دشتستان  افتتاح  شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در آیین افتتاح دفتر خبرنگاری پانا خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی دانست و گفت: خبرنگاران در عرصه بیداری جامعه نقش بزرگی دارند و گوش شنوا و چشم بینای جامعه هستند.
سهراب باقری خاطرنشان کرد: نوشته ها و آثار خبرنگاران بیان دردها و کمبودها و همچنین موفقیت ها و پیشرفت های یک جامعه hست.
وی ضمن بزرگداشت روز خبرنگار گفت: نقش بی بدیل خبرنگاران در توسعه ارتباطات و کاربرد رسانه های گروهی و مطبوعات و همچنین ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه انکار ناپذیر بوده و تلاش های آنان می تواند زمینه ساز توسعه همه جانبه باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در سخنان خود افزود: خبرنگار واقعی انسان شریفی است که منافع شخصی و گروهی خود را در نظر ندارد و به دنبال منافع جامعه است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان دشتستان نیز در این آیین گفت: خبرگزاری پانا زبان گویای دانش آموزان و سازمان دانش آموزی است که علاوه بر انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش، اخبار دیگر حوزه ها را هم منعکس می کند.
حبیب اله بوستانی افزود: بیش از ۱۵۰ خبر داخلی و خارجی در ماه اخیر توسط خبرنگاران پانا در سایت رسمی پانا کشور ثبت شده که نشان از تلاش و فعالیت این قشر زحمت کش است.
وی ارتقای علمی خبرنگاران را مهم دانست و افزود: در طول سال تحصیلی گذشته دوره آموزشی برای ۶۵ نفر از خبرنگاران دشتستان توسط خبرگزاری جوان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار