نشست صمیمی همکاران حوزه پرورشی منطقه ۱۳

تهران(پانا) - نشست صمیمی با موضوع فعالیت های حوزه پرورشی با حضور علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناسان حوزه پرورشی روز شنبه ۱۱ مرداد در منطقه ۱۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی همکاران حوزه پرورشی منطقه ۱۳

امیری ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به همکاران و آرزوی سلامتی برای همه در ایام شیوع کرونا گفت: در تاریخ اسلام عید قربان به معنای بندگی و تقرب معبود خود بوده و قربان به معنای بازگشت انسان به مقام تقرّب الهی است.
وی تصریح کرد: قربانی کردن در تمام ادیان ها و فرهنگ ها مرسوم بوده ولی در اسلام معنا و مفهومی الهی و معنوی، تقرب الی الله و تسلیم در جهت رضایت پیدا می کند.
امیری با تاکید در مورد برنامه سالانه حوزه پرورشی و اجرای درست آن به همکاران اظهار کرد: شناخت مدیران مدارس نسبت به شاخص های پرورشی و دقت و عمل به شاخص ها در این برنامه بسیار حائز اهمیت است.
او گفت: ساماندهی نیروهای پرورشی با سمت های معاون و مربی پرورشی، دبیران تربیت بدنی، مشاورین ومراقبین سلامت با همیاری خوب همکاران این حوزه انجام شده است.
در این جلسه مژگان نظری، کارشناس مشاوره از فعالیت میز هدایت تحصیلی و برندگان جشنواره جوان و کارشناس فرهنگی هنری نیز در مورد مسابقات دانایی و توانایی گزارش کاملی را بیان کرد.
همچنین فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی گفت: پیگیر فعالیت مجازی پیشتازان در شبکه شاد کانال ساپ(سامانه ارتباطی پیشتازان) هستیم و حضور دانش آموزان و مربیان در این کانال مناسب بوده است.
لیلا رضایی، کارشناس بهداشت در مورد وضعیت بهداشتی مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی درحوزه های نهایی و سمپاد گزارش کاملی بیان کرد.
در ادامه محمود رفیعی، کارشناس مسئول تربیت بدنی گزارش مبسوطی در مورد ساماندهی نیروها و تعطیلی اماکن ورزشی ارائه داد.
در پایان محمد افشار، کارشناس قرآت عترت و نماز گفت: مدارس در زمینه برگزاری مسابقات درس هایی از قرآن و احکام فعالیت خوبی داشتند که در این مسابقات ۱۳ نفر از دانش آموزان منطقه رتبه استانی و ۴ نفر رتبه کشوری کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار