رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

سومین نشست سند تحول بنیادین منطقه آب پخش برگزار گردید

آب پخش(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت سند تحول، پشتیبان و روح تربیت اسلامی در نظام آموزشی است .

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سومین نشست سند تحول بنیادین منطقه آب پخش برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: سومین نشست سند تحول بنیادین تدوین در راستای عملیاتی نمودن با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش عنوان کرد که پایداری نظام تعلیم و تربیت با تکیه بر سند تحول و تمامی سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها بر مبنای آن استوار است.

اکرم پاپری اضافه کرد: مشکلات موجود در جهت اجرایی شدن این سند در مدارس و راههای رفع این مشکلات با استفاده از پتانسیل های موجود در منطقه و تعیین اهداف و تدوین برنامه های اجرایی در راستای اجرایی نمودن این سند مدیریت نوین خواهد بود.

پاپری اظهار کرد : سند تحول، پشتیبان و روح تربیت اسلامی در نظام آموزشی است و فلسفه اصلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه تعلیم و تربیت شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : برنامه های ارسالی کارشناسان به دبیر خانه منطقه نقد و بررسی و نواقص موجود اطلاع رسانی خواهد شد تا کارشناسان نسبت به رفع نواقصات آن اقدام نمایند.

علی صمصامی خاطر نشان کرد: یکی از نکات مهم که در سند تحول بیان شده است تحول در متون آموزشی و تحول در نظام تربیتی معلم و استاد است.

صمصامی گفت : در سند تحول سعی شده که آموزش اسلامی کار شود و فرآیند آموزش در این سند باید با توجه به ارزش ها و معیارهای اسلامی برنامه ریزی انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار