برگزاری جلسه معرفی طرح تابستانه مجازی اتحادیه انجمن اسلامی در منطقه 8

تهران (پانا) - جلسه معرفی فعالیت های طرح تابستانه و اوقات فراغت مجازی اتحادیه انجمن اسلامی و مدیران و معاونین پرورشی مدارس منتخب منطقه 8 با حضور محمد علی صمیمی، رئیس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران و وحید شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن شهید آوینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه معرفی طرح تابستانه مجازی اتحادیه انجمن اسلامی در منطقه 8

به گزارش خبرگزاری پانا، وحید شیخی در جلسه معرفی فعالیت های طرح تابستانه و اوقات فراغت مجازی اتحادیه انجمن اسلامی که با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در روز شنبه 21/04/99 در سالن شهید آوینی منطقه ۸ برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از همکاری خوب اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران، پتانسیل خوب و کار دقیق و برنامه ریزی مدون اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران را راهی مناسب جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دانست.

در این جلسه شیخی ضمن تبریک به محمد علی صمیمی رئیس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران به جهت ارائه مطلوب برنامه ها و بسته های پیشنهادی در قالب فعالیت های پرورشی علمی درسی مهارتی، از معاونین پرورشی و مدیران مدارس خواستار انجام تبلیغات مطلوب جهت استفاده دانش آموزان از این فضای ایزوله شده ی تربیتی شد.

در ادامه محمد علی صمیمی رئیس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از همراهی و مساعدت همیشگی معاونت پرورشی منطقه ۸ به بیان توضیحاتی پیرامون معرفی کانون های تربیت محله که بر اساس سند تحول بنیادین و با هماهنگی اداره کل شهر تهران با هدف ایجاد برنامه های جذاب سعی در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان دارد، پرداخت.

همچنین وی افزود: نگاه به کل نیازهای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم ما را به تدوین منظومه تربیتی با توجه به سیر تربیتی ۵ ساله برانگیخت که دانش آموزان هر پایه متناسب با نیازهای شان در سطوح مختلف از آن ارتزاق نمایند.

همچنین وی با توجه به ظرفیتهای خوب اتحادیه انجمن اسلامی در تشکیل کلاس در فضای مجازی خواستار توجیه اولیا و تبلیغات مطلوب در سطح مدارس منطقه ۸ شد.

درپایان شیخی علاوه بر تشکر از مدعوین محترم با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی مانند سبدی پر از میوه هستند، به این نکته اشاره کرد که هر دانش آموز با توجه به ذائقه و نیاز، متقاضی برداشت از سبد است که در این امر اتحادیه انجمن اسلامی با دغدغه های کاملاً تربیتی می تواند نیازهای دانش آموزان را به شکل مطلوب رفع نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار