معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر:

برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور 9 هزار دانش آموز و داوطلب آزاد

بوشهر(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور 9 هزار دانش آموز و داوطلب آزاد بوشهری از شنبه هفته جاری شروع شده و در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور 9 هزار دانش آموز و داوطلب آزاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ حسین درتاج صبح سه شنبه در گفتگو با برنامه زنده رادیویی سلام بوشهر اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس متوسطه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از 17 خرداد شروع شده و تا 15 تیر ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد: تعداد 9 هزار دانش آموز و داوطلب آزاد در سراسر استان در آزمون های نهایی پایه دوازدهم شرکت می کنند.

درتاج با اشاره به فعالیت 120 حوزه امتحانی در استان خاطرنشان کرد: در حالی که در سال گذشته 67 حوزه در استان وجود داشته، اما با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تعداد حوزه های امتحانی در استان دو برابر شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه همه عوامل برگزاری ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند، عنوان کرد: به دانش آموزان توصیه می شود که از منزل ماسک و دستکش به همراه داشته باشند اما در صورتی که دانش آموزی فاقد ماسک و دستکش باشد، در اختیار او قرار داده می شود.

وی اضافه کرد: برخلاف سنوات گذشته که آزمون همه رشته ها در یک روز برگزار می شده، با توجه به شرایط کرونایی، آزمون رشته های ریاضی و تجربی در یک روز و آزمون رشته های علوم انسانی و معارف در روز جداگانه ای برگزار می شود.

درتاج با بیان اینکه از دانش آموزان با بیماری های زمینه ای در اتاق های جداگانه آزمون گرفته می شود، افزود: قبل از ورود به حوزه امتحانی از همه دانش آموزان تب سنجی شده و از ورود دانش آموز مشکوک به بیماری کرونا ممانعت به عمل آمده و این دسته از دانش آموزان باید در شهریور امتحان دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان با اشاره به ضدعفونی کردن حوزه های امتحان قبل و بعد از آزمون گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند آزمون در نهایت سلامت و دقت برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار