محدودیت ترافیکی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه تا 10 اردیبهشت ادامه دارد

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان به ویژه سه محور اصلی هراز، کندوان و سوادکوه، از ادامه محدودیت‌های ترافیکی در این محورها تا روز شنبه 10 خردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت ترافیکی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه تا 10 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به تعطیلات پیش رو به مناسبت عید فطر از آمادگی 100 درصدی پلیس استان در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و امنیتی در سطح محورهای مواصلاتی، شهرها، تفرجگاه ها و سواحل دریا خبر داد.

او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان سفر به استان مازندران از سوی هموطنان و شهروندان، گفت: اجرای طرح های امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی در طرح های چهارگانه جاده، شهر، جنگل و دریا در ایام تعطیلات پیش رو و تعطیلات تابستان از اولویت برنامه پلیس در سال جاری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان به ویژه سه محور اصلی هراز، کندوان و سوادکوه، از ادامه محدودیت‌های ترافیکی در این محورها تا روز شنبه 10 خردادماه خبر داد.

سردار میرزایی به رانندگان وسایل نقلیه و مسافرانی که استان مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند، توصیه کرد که با توجه به افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی و محورهای بین شهری به ویژه در شهرستان‌های توریستی استان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی و از شتاب‌زدگی و عجله در رانندگی جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برخی محدودیت‌ها در طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم ارائه خدمات از سوی مراکز پذیرایی و اقامتی بین راهی بر پیش‌بینی غذا و آذوقه مورد نیاز تاکید کرد و افزود: «در صورت عدم پیش بینی غذا و ضرورت استفاده از این مراکز از حضور در واحدهای پذیرایی فاقد مجوز فعالیت خودداری کنند.»

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد که قبل از سفر از طریق رسانه های دیداری و شنیداری به ویژه صدا وسیما از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و محدودیت های ترافیکی اطلاع حاصل کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

سردار میرزایی به بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی و جرایم به ویژه سرقت در این ایام با توجه به افزایش حجم سفرها اشاره و به شهروندان و مسافران توصیه کرد که در زمان سفر همواره مراقب وسایل شخصی و با ارزش خود باشند و با رعایت نکات ایمنی بسترهای بروز جرم را کاهش و پلیس را در پیشگیری ومقابله با جرایم یاری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلات انتظامی و ترافیکی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار