نماز عید فطر در امامزادگان مازندران اقامه می‌شود

ساری (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد که نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد الحاقی و محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید فطر در امامزادگان مازندران اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد که بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد مازندران برگزار می‌شود.

او با یادآوری اینکه مساجد و حسینیه‌های الحاقی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شامل ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا می‌شود، افزود: «همچنین نماز عید فطر در محوطه روباز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حفظ فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی اقامه خواهد شد.»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر اینکه پیش از حضور نمازگزاران محوطه آستانه ضدعفونی خواهد شد، گفت: «تمامی نمازگزاران باید ماسک و دستکش به همراه داشته باشند و به افرادی که ماسک و یا دستکش ندارند به آنها دستکش اهدا خواهد شد.»

حیدری همچنین تأکید کرد که تمامی نمازگزاران برای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع این بیماری باید مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

به گفته او محدودیت‌هایی مانند اجتماع در شبستان و نزدیک شدن به ضریح آستان مقدس امامزادگان همچنان برقرار است و زائران فقط از دور می‌توانند می‌توانند به زیارت بپردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به همکاری مردم با خادمان در رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم‌های شب قدر، گفت که این روند مثبت نیز برای اقامه نماز عید فطر ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار