معلمان نمونه محمودآباد تجلیل می‌شوند

محمودآباد (پانا) - رییس آموزش‌وپرورش محمودآباد از برگزاری آیین تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نمونه محمودآباد تجلیل می‌شوند

مرتضی نصری در گفتگو با پانا؛ از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و استانی محمودآباد با رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای آینده خبر داد.

او افزود: با توجه به اینکه روز بزرگداشت مقام معلم امسال به روزهای شیوع کرونا برخورد کرده است با هماهنگی و کمک فرماندار محترم شهرستان محمودآباد قرار شد تا ما یک تجلیل کلی از معلمان محمودآباد بعد از کرونا داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد بیان کرد: با توجه به اینکه از دوم اسفند ماه با شیوع ویروس کرونا مدرسه ها تعطیل شده و رسما حضور فیزیکی دانش آموزان را در مدارس نداریم یکی از دغدغه های ما و خانواده ها وضعیت درسی دانش آموزان بود.

نصری ادامه داد: ما بلا فاصله بعد از همان روز های اول تعطیلی مدارس ستاد مبارزه با کرونا را فعال کردیم و پروتکل هایی را پیش بینی کردیم و مصوباتی داشتیم.

مرتضی نصری ضمن بیان اینکه غالب مصوبات ما به مدیران مدارس ابلاغ شده است گفت : ما به صورت خودجوش یک گروه آموزشی تشکیل دادیم و به مدیران و معلمان ابلاغ کردیم که در ساعت های آموزشی تدریس به دانش آموزان را به صورت مجازی ادامه دهند.

وی تصریح کرد: در ادامه سیاست وزارت آموزش و پرورش این شد که ما آموزش مجازی را از بستر اپلیکیشن شاد ادامه بدهیم و مدیران ، معلمان و دانش آموزان بلافاصله بعد از احراز هویت می‌توانند آموزش مجازی را از طریق این شبکه اجتماعی ادامه دهند.

او اظهار کرد: خوشبختانه در آموزش مجازی رتبه خوبی در استان داشتیم.

مرتضی نصری گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هفته های اول میزان حضور همکاران اداری خود در اداره را به یک سوم کاهش دادیم.

او ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران پانا و سازمان دانش آموزی محمودآباد بابت پوشش خبری اخبار آموزش و پرورش این شهر عنوان کرد: ️یکی از برنامه های خیلی خوبی که امسال برای اولین بار اجرا شد اجرای زنگ سپاس معلم در فضای مجازی بود که برنامه های خوبی توسط دانش آموزان به صورت مجازی اجرا شد.

نصری گفت: امیدواریم به زودی شاهد پایان کار ویروس منحوس کرونا باشیم تا باز هم شاهد حضور پرنشاط دانش آموزانمان در مدارس باشیم و بتوانیم آنطور که در شان مقام معلم است از معلمان عزیزمان قدردانی کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ملیکا کیاخسرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار