پرداخت الکترونیکی صدقات دراردبیل

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل گفت: به‌ منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مردم و خیرین می توانند صدقه روزانه خود را از طریق روش‌های الکترونیکی و تلفن همراه پرداخت کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت الکترونیکی صدقات دراردبیل

صفر توحیدی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل اظهارکرد: به‌ منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراجعه حضوری امدادگران به منازل، ادارات و مغازه‌های خیرین صورت نخواهد گرفت و نیکوکاران می‌توانند از طریق روش‌های الکترونیکی و تلفن همراه صدقه خود را به سادگی در اختیار نیازمندان استان قرار دهند.

او با بیان اینکه بستر پرداخت الکترونیکی صدقات در استان اردبیل فراهم شده، اظهار داشت: با پرداخت غیرحضوری مردم کمک‌های آنها سریع‌تر به دست نیازمندان و خانوارهای بی‌بضاعت خواهد رسید.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه نیکوکاران با استفاده از کد آنی‌ پرداخت #۲*۸۸۷۷* می‌توانند میزان کمک و مبلغ مورد نظر خود را برای یاری‌رسانی به نیازمندان انتخاب کنند، اضافه‌کرد: در این روش مبلغ مورد نظر توسط خود نیکوکار انتخاب می‌شود و خیرین پس از انتخاب استان اردبیل به سادگی صدقه خود را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

توحیدی با اشاره به اینکه ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ نیز از دیگر روش‌های پرداخت صدقه است، گفت: در این روش نیز با انتخاب استان اردبیل صدقه مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مددجویان این استان می‌رسد.

او با بیان اینکه مردم همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند صدقه خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، افزود: با استفاده از اپلیکیشن "سکه" نیز خیرین می‌توانند به یاری محرومان و نیازمندان جامعه بشتابند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: پس از ارسال پیامک به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار