عادی سازی کرونا ویروس در جامعه از جمله خطرات در روند مبارزه است

شیراز(پانا) - استاندار فارس، در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک استانداران با وزیر کشور در تشریح اقدامات انجام گرفته در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: در این طرح 98 نقطه فارس با نظارت دو هزار و یکصد نفر کنترل شد و این طرح مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
عادی سازی کرونا ویروس در جامعه از جمله خطرات در روند مبارزه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت‌اله رحیمی اظهار کرد: تلاش دست‌اندرکاران این بوده تا بدون سختگیری و ایجاد نارضایتی به شرایط مطلوبی برسیم اما در این خصوص نیز 282 واحد صنفی متخلف پلمپ و بیش از 207 خودرو متخلف جریمه و بیست و هفت دستگاه خودرو نیز توقیف شده و بالغ بر دو هزار و شصت خودرو به مبدا بازگشت داده شده اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس از کاهش قابل محسوسی در حجم تردد خودرو و مصرف سوخت خبر داد و اضافه کرد: در این خصوص کاهش 80 درصدی ورود مسافر به شیراز را داشته ایم که منجر به کاهش مصرف 75درصدی در بخش حمل و نقل هوایی و 46 درصدی در بخش حمل و نقل زمینی در مصرف سوخت شده است.

رحیمی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه میلیون و 485 هزار نفر در فارس غربالگری شده اند خاطر نشان کرد: همزمان با شیوع این بیماری و کنترل آن در استان با بحران های سیل و حمله ملخ نیز مقابله شده است.

وی عادی سازی کرونا در میان جامعه را از جمله خطرات پیش رو در ادامه روند مبارزه دانست و گفت: با استفاده از تجارب موجود شاهد کاهش مراجعه به بیمارستان ها هستیم و حاکی از آن است که در کاهش شیوع از این طریق موفق بوده ایم.

استاندار فارس در پایان تاکید بر گسترش خدمات الکترونیکی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بعد از خروج از شرایط بعد از پایان بحران کرونا را یادآور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار