پیشنهاد نماینده وزیر بهداشت: خودمان را 2 هفته قرنطینه خانگی کنیم

ناصحی: متاسفانه مردم هنوز حساس نشده‌اند

ساری (پانا) - نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان نسبت به پیک شیوع کرونا در شمال کشور هشدار داد و درخواست قرنطینه خانگی به مدت دو هفته کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد نماینده وزیر بهداشت: خودمان را 2 هفته قرنطینه خانگی کنیم

مهدی ناصحی با اشاره به پیک بیماری کرونا در استان‌های شمالی و آمار بالای بیماران بستری شده در مازندران، ضمن اشاره به امکانات محدودی که در بیمارستان‌ها در حد حفاظت شخصی پرسنل وجود دارد، گفت: «تعداد 300 بستری در 24 تا 48 ساعت، تعداد بسیار زیادی است.»

او با تأکید بر اینکه متاسفانه مردم هنوز حساس نشده‌اند، گفت: «دیگر کسی نباید در پمپ بنزین خودش بنزین بزند. دستگاه‌های عابربانک آلوده‌ترین مکان برای انتقال بیماری است و هنوز فکری برای آن نشده است. هنوز جدی گرفته نشده است.»

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان ادامه داد: «مسئولان امر تعهد شرعی و قانونی دارند، هر بیماری که اضافه می شود ما تعهد داریم.»

ناصحی از اینکه هنوز مجالس ختم و عروسی تعطیل نشده است، هشدار داد و گفت: «پیشنهاد بنده این است که خودمان را قرنطینه خانگی کنیم؛ مردم ۲ هفته از خانه خود بیرون نیایند.»

در آخرین آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تا روز یک‌شنبه 18 اسفند 98، تست آزمایش 620 بیمار به کرونا ویروس در مازندران قطعی مثبت شده است.

این عدد در روز گذشته 606 نفر بود که امروز با رسیدن به عدد 620، مازندران را تبدیل به سومین استان از نظر آمار ابتلا به کرونا کرده است. استان‌های تهران با 1805 نفر مبتلا و استان قم با 685 نفر مبتلا به ترتیب قبل از مازندران بیشترین مبتلایان به کروناویروس را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار