بحران عجیب در ال کلاسیکو ایران: سپاهان دیر آمد، پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرد

تهران (پانا) – بی‌نطمی ایجاد شده در اصفهان و عدم تبعیت هواداران این تیم از دستورات کشور در شرایط بحرانی، باعث شد تا مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم برگزار نشود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بحران عجیب در ال کلاسیکو ایران: سپاهان دیر آمد، پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرد

در حالی که قرار بود عصر امروز مهم‌ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران بین سپاهان و پرسپولیس برگزار شود، اما تاخیر بیش از زمان قانونی از سوی سپاهان برای حاضر شدن در ورزشگاه باعث شد تا پرسپولیسی‌ها ورزشگاه را ترک کنند.

شب گذشته بدنبال شیوع بیماری کرونا، از سوی کمیته ویژه‌ای که برای پیشگیری از این بیماری تشکیل شده است، دستور بدون تماشاگر بودن تمام دیدارهای لیگ برتر و لیگ آزادگان فوتبال ایران صادر شد اما سپاهانی‌ها که میزبان این بازی بودند، در ابتدا مقابل این دستور مقاومت کردند اما سپس قانع شدند که در زمین حاضر شوند اما بحران زمانی آغاز شد که هواداران این تیم مقابل هتل کوثر اصفهان حاضر شدند.

حضور هواداران سپاهان باعث شد تا سپاهانی‌ها با تاخیر وارد ورزشگاه شوند و با توجه به اینکه براساس قوانین رسمی فیفا تنها 30 دقیقه برای تاخیر بازی از سوی یکی از تیم‌ها می‌توان صبر کرد، پس از گذشت یک ساعت از زمان قانونی شروع بازی پرسپولیس همراه با تیم داوری ورزشگاه را ترک کرد.

با ترک ورزشگاه از سوی پرسپولیسی‌ها که با دستور ناظر بازی و بدنبال اجرای قوانین فیفا صورت گرفت، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ رسما اعلام کرد بازی لغو شده است.

براساس قوانین فیفا، در صورتی که تیمی در زمان قانونی در زمین حاضر نشود، تیمی که در زمین حاضر شده است 3 بر صفر برنده بازی خواهد بود و باید دید کمیته انضباطی درباره این بازی چه تصمیمی خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار