رییس ستاد دهه فجر استان تهران: شهید سلیمانی یکی از شاگردان مکتب امام (ره) و اسلام ناب محمدی (ص)بود

ورامین (پانا) - مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی ، ابومهدی المهندس ، شهدا و سرداران مقاومت مدافع حرم شهرستان ورامین به مناسبت ایام الله دهه فجر در امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رییس ستاد دهه فجر استان تهران: شهید سلیمانی یکی از شاگردان مکتب امام (ره) و اسلام ناب محمدی (ص)بود

در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنانی بیان کرد: شهید سردارسلیمانی یکی از شاگردان مکتب امام (ره)، مکتب ولایت فقیه و مکتب اسلام ناب محمدی (ص)بود.

او در ادامه اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده متعلق به همه نسل‌های ایران است که با گذشتن از خون خویش در برابر جبهه کفر و تکفیر ایستادگی کرد و اجازه نداد مرزهای ایران، محل تاخت و تاز داعش شود.

وی افزود: ورامین شهری است که با شهادت و فرهنگ ایثار گره خورده ، در ایران و سایر کشور های جهان ، افرادی که اسم ورامین را بشنوند ناخودآگاه به یاد دیار ۱۵ خرداد و کفن پوشان این خطه خواهند افتاد و نام ورامین به خاطر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم زنده و پویا می‌باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: دیار پانزده خرداد شامل چهارشهرستان است که حدود ۲۰۰ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده ووظیفه ما نسبت به خانواده شهدای فاطمیون مدافع حرم باید بیشتر باشد .

امام جمعه موقت شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم امتحانی بزرگی را انجام دادند و معادلات تمام دشمنان را برهم زدند و ملت ایران به تمام شهدای مدافع حرم الخصوص شهدای (تیپ فاطمیون) افتخار می کند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار