کابوس استقلال کامل شد؛ دوری دیاباته از فوتبال طولانی مدت است

تهران (پانا) – در حالی که تا امروز هواداران استقلال امیدوار بودند که ستاره تیم‌شان به دربی برسد، حالا با شوک بزرگتری روبرو شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کابوس استقلال کامل شد؛ دوری دیاباته از فوتبال طولانی مدت است

استقلال که بدنبال بحران‌های چند وقت اخیر، 8 امتیاز با صدر جدول لیگ برتر و پرسپولیس فاصله دارد، باید پنجشنبه در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس قرار بگیرد اما برای این بازی حساس ستاره خود را در اختیار نخواهد داشت. در جریان دیدار اسقلال با تیم نفت مسجد سلیمان که شنبه هفته جاری برگزار شد، شیخ دیاباته ستاره آفریقایی استقلال با مصدومیت روبرو شد و در همان دقایق ابتدایی زمین را ترک کرد.

هر چند در همان روز پس از مصدومیت، اعلام شد دیاباته شانس کمی برای حضور در دربی دارد اما باز هم هواداران استقلال امیدوار بودند که این مهاجم گلزن بتواند حتی برای دقایقی در دربی حضور داشته باشد اما امروز سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که شیخ دیاباته قطعا به دربی 92 نخواهد رسید.

اما کابوس استقلالی‌ها زمانی کامل شد که مشخص شد که غیبت دیاباته تنها مربوط به دربی 92 نیست و این بازیکن دیدار اول استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم الشرطه عراق که هفته آینده برگزار خواهد شد را هم از دست خواهد داد و مشخص نیست بتواند در دیدار دوم آسیایی استقلال هم به میدان برود. شاگردان فرهاد مجیدی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف الاهلی عربستان خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار