تداوم وقف خیرین مدرسه‌ساز بار دیگر باری از شانه‌های کلاس‌های پرتراکم شهرستان بهارستان برداشت

بهارستان(پانا) - مراسم کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز 8 کلاسه حضرت قائم(عج) مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در محله احمدآباد شهر نسیم‌شهر شهرستان بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تداوم وقف خیرین مدرسه‌ساز بار دیگر باری از شانه‌های کلاس‌های پرتراکم شهرستان بهارستان برداشت

مراسم کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز 8 کلاسه حضرت قائم(عج) مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، توسط خیّر نیک‌اندیش حاج مهدی قلی‌پور بشیری با حضور خانجانی فرماندار بهارستان، لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان، موجانی رئیس و پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران، علامی بخشدار بوستان، طلایی شهردار نسیم‌شهر و سایر مسئولین انجام شد.

این مدرسه 8 کلاسه در زمینی به مساحت 1700 متر مربع در محله احمدآباد شهر نسیم‌شهر شهرستان بهارستان، احداث خواهد شد که طبق پیش‌بینی‌ها قبل از مهر سال 99 تحویل آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان خواهد شد که این امر خود نیز بخش عمده‌ای از مشکلات تراکم دانش آموزی در منطقه نسیم‌شهر بالاخص محله احمدآباد را حل خواهد کرد.

خانجانی فرماندار بهارستان در حاشیه این دیدار گفت: در امر مدرسه سازی سعی و کوشش یکی از ماندگارترین اعمال انسان است و اگر خیرین نیک‌اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی‌شدند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده‌ای در تامین فضای آموزشی مواجه می شد و امروزه اگر شاهد توسعه در عرصه‌های علمی هستیم، بخشی از آن به برکت وجود خیرین مدرسه‌ساز است.

پس از اتمام این آئین با حضور نمایندگان اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس و اعضای مجمع خیرین استان تهران در دفتر ریاست آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان، تفاهم نامه ساخت یک مدرسه 8 کلاسه دیگر توسط خیّر نیک اندیش آقای محسن رحمان سرشت به امضا رسید که در آینده ای نزدیک آئین کلنگ زنی این بنا نیز برگزار خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار