برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا) - چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوابا موضوع بررسی مشکلات و کاستی های امکانات شهرکهای تازه‌ساز شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا

در این جلسه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در سخنانی عنوان کرد: مردم عزیز ما چهل سال است که با بصیرت راه خود را مشخص نمودند و به آن پایبند بوده و برای آرمانهای انقلاب اسلامی گامهای خود را برداشتند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی در خصوص برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در ادارات و نهادهای فرهنگی، علمی، آموزشی و سایر دستگاه‌ها به‌صورت چرخشی نظر خود را بیان نمود و این موضوع را موثر دانست .

امام جمعه شهرستان پیشوا اذعان کرد: درک می‌کنیم که یک سری ممنوعیت‌ها وجود دارد اما با در نظر گرفتن وضعیت امکاناتی مردم شایسته نیست که احساس فاصله طبقاتی پیش بیاید از این رو مسئولین جلساتی برگزار نمایند و راهی برای حل این مشکلات فراهم سازند تا برخی از آسیبها کاسته شوند.

طاهری دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا نیز در خصوص دستور چهارمین جلسه گفت: موضوع بهره‌برداری ساکنین شهرک‌های تازه ساز بالای شهرستان پیشوا از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی اعم از مسجد و فضاهای ورزشی و کتابخانه از مصوبات جلسات گذشته شورای فرهنگ عمومی بوده که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا گفت: ما فضاهایی همچون کتابخانه دانشگاه را داریم که این کتابخانه کاملا تخصصی است و به جهت استفاده دانشجویان در رشته های مختلف تعبیه و مورد استفاده قرار می گیرد و کتب عمومی در آن وجود ندارد و همچنین فضای استخر با مبلغ پایینی در اختیار پیمانکار قرار گرفته که به مردم شهرستان خدمات دهی نماید و این امر نیز در حال اجراست .

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار