ذخیره ۲۰ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های اردبیل

اردبیل (پانا) - محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ذخیره ۲۰ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های اردبیل

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه با تلاش راهداران دیار سبلان کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: جهت بازگشایی محور‌ها امسال ۲۰ هزارتن شن و نمک خریداری شده و در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها ذخیره سازی شده است.

او افزود: هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های اردبیل مشگین شهر محدوده سه راهی صحرا، رضی به گرمی و گردنه حیران هم چنین مه گرفتگی در ورودی سرعین و محور خلخال به اسالم هستیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان برف روبی و نمک پاشی مرتب جاده‌ها توسط راهداران را بیان کرد و افزود: ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محور‌ها و گردنه‌های استان مستقر هستند.

رحمتی از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

او تصریح کرد: مردم و مسافران عزیز حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند و در روز‌های برفی و بارانی با رعایت کامل قوانین رانندگی کرده و سفری ایمن داشته باشند.

همچنین پیرو اطلاعیه صادره از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، روز شنبه ۲۱ دی ماه در شهرستان اردبیل مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهد بود.

با پیش بینی سازمان هواشناسی، سامانه سرد و بارشی تا اواسط هفته در استان ماندگار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار