فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین : سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی مجذوب تمام عیارخداوند متعال بود

اسلامشهر (پانا) - مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین ،ائمه جمعه،فرماندار و معاونین،فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی،شهردار و اعضای شورای شهر،مسئولین ، اصحاب رسانه و مردم همیشه در صحنه در مصلی اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین : سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی مجذوب تمام عیارخداوند متعال بود

در این برنامه سردار حسین الماسی، فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سخنانی اظهار کرد:شهیدسردار سلیمانی در طول دوران پربرکت زندگی خود دو کشور سوریه و عراق را در مبارزه باداعش هدایت می کرد وترامپ که بویی از شهادت نبرده ،این موارد را درک نمی کند.

او در ادامه افزود:در مجلس شهدا باید درس عبرت گرفت و شهدا را بندگان صالح و خاص خداوند برشمردکه در تمامی وصیت نامه‌های خویش دغدغه حمایت از ولی فقیه و رهبر را داشتند.

او سپس به تشریح ویژگیهای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و او را مجذوب تمام عیار خداوند دانست که بااستفاده از دستورات الهی سالیان متمادی انتظار شهادت را کشید و سرانجام به آرزوی خود رسید.

الماسی رمز موفقیت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی عاشق الله بودن و خلوص نیت او دانست و بیان کرد:او به ائمه معصومین (ع) عشق خاص داشت و بر اساس این موارد بود که مردم ایران و کشورهای اسلامی به او عشق می ورزیدند.

فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مسئولین توصیه نمود:زندگی سردار شهید سپهبد سلیمانی را سرلوحه کارهای خود قرار دهید و به جای رو آوردن به زندگی تجملی ،کارآیی خود را افزایش دهید و به مردم خدمت کنید.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار