بم (پانا) - سی و چهارمین قسمت از رادیو پانا شهرستان دارالصابرین بم به مناسبت عید سعید قربان منتشرشد.
بم (پانا) - سی و چهارمین قسمت از رادیو پانا شهرستان دارالصابرین بم به مناسبت عید سعید قربان منتشرشد.
کرمان (پانا) - خبرنگاران پانا استان کرمان به مناسبت سالروز تأسیس این خبرگزاری، پادکستی را منتشر کردهاند که به این رویداد پرداخته است.
بم (پانا) - نشست مدیران مدارس با هدف بررسی چالشها و ارتقای شفافیت در امور مالی، روز شنبه دوم خردادماه با حضور محمد جعفر حمیدی، ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش استان و حسین رضایی رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان در شهرستان بم برگزار شد.
بم (پانا) - در راستای ارتقای سطح برنامههای قرآنی، نخستین جلسه کارگروه آموزش و توسعه فعالیتهای قرآنی با حضور مسئولان در اداره آموزش و پرورش شهرستان بم برگزار شد؛ نشستی که با هدفگذاری برای تحول در نظام آموزشی قرآن، نویدبخش گامهای موثری در مسیر ترویج آموزههای دینی میان دانشآموزان است.
بم (پانا) - نخستین بازارچه متمرکز عرضه دام زنده استان کرمان صبح امروز با حضور معاون عمرانی استاندار در بم افتتاح شد؛ این طرح با هدف ساماندهی عرضه دام، ارتقای سلامت عمومی و جلوگیری از عرضه غیربهداشتی اجرا شده است.
بم (پانا) - در ششمین روز از هفته سلامت، مراسم کاشت نهال به یاد شهید ماکان نصیری و آیین تجلیل از مراقبین و سفیران سلامت و خبرنگاران پانا شهرستان بم، به همت کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش برگزار شد تا بار دیگر بر اهمیت ترویج سبک زندگی سالم و مسئولیتپذیری اجتماعی تأکید شود.
بم (پانا) - نمایشگاه دستاوردهای فعالیتهای هنرستانهای شهرستان بم با هدف معرفی رشتهها، نمایش توانمندیهای عملی هنرجویان و آشنایی دانشآموزان پایه نهم با مسیرهای مهارتی برگزار شد؛ رویدادی که فرصتی مناسب برای هدایت تحصیلی آگاهانه و شناخت بهتر ظرفیتهای آموزشهای مهارتی فراهم کرد.
بم (پانا) - صبح امروز ۳۱ اردیبهشتماه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با حضور در شهرستان بم، از پروژههای عمرانی، ظرفیتهای گردشگری و اماکن تاریخی این شهرستان بازدید کرد و بر ضرورت بهرهگیری بهتر از این ظرفیتها تأکید نمود.
بم (پانا) - همزمان با آغاز هفته سلامت، مراسم افتتاحیه این هفته با حضور مسئولین در شهرستان بم برگزار شد. در این مراسم با تاکید بر اهمیت سلامت درزندگی ، از زحمات بیدریغ مراقبین سلامت تجلیل به عمل آمد.
بم (پانا) - سازمان دانشآموزی یعنی جایی که فقط از «دانستن» حرف نمیزنیم، بلکه یاد میگیریم اثر بگذاریم. جایی که دانشآموز، فقط تماشاگر نیست مسئولیت بر عهده میگیرد، حرفش شنیده میشود و قدمهایش معنی پیدا میکند.