در راستای پروژه مهر برگزار شد:

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس

هرمزگان(پانا)-نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار بندرعباس در راستای پروژه مهر با محوریت هدایت تحصیلی( رشته های فنی و برون سپاری)، سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و تشریح جابجایی مدارس شهری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، فرماندار بندرعباس در این نشست گفت: با همت استاندار ،مدیر کل و مدیران آموزش و پرورش در سال های اخیر در تمامی شاخص های مورد بحث دارای رشد مناسبی بوده و در همه زمینه ها از میانگین کشوری جلو بوده ایم.

عزیز اله کناری افزود: این رشدپیامی برای ما دارد، که ظرفیت دانش آموزی استان و شهرستان بندر عباس آنقدر بالا هست که با تغییر یک تاکتیک و بکار گیری تاکتیک های جدید توانستیم از میانگین کشوری در همه شاخص ها پیشی بگیریم .

وی از آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس خواستار شد به صورت ویژه تاکتیک های سال های گذشته بویژه بهره گیری از خیران علمی و سایر موارد مطرح شده در کسب این شاخص به کار بگیرید.

این مسوول اظهارداشت: شهرستان بندرعباس در زمینه آموزشی در سال آینده که ارزیابی می‌شود در همه شاخص ها ضمن اینکه آن روند استانی و کشوری دنبال می‌شود در همه زمینه ها از سایر شهرستان های استان هم پیشی بگیرد.

کناری همچنین به موضوع پذیرش در سطح مقاطع دانشگاهی و آموزش عالی اشاره کرد و گفت: در مجموع شرایط باعث شده که ما اکنون نگران ورود فارغ تحصیل آموزش و پرورش به دانشگاه نباشیم.

وی یادآورشد: هرکس تحت هر عنوانی جا برای تحصیل در آموزش عالی دارد اما هنوز روی نوع رشته و محل دانشگاه رقابت می‌کنیم، لذا می خواهیم تلاش کنیم که به گونه ای هدایت تحصیلی انجام شود که به رشته های مورد نیاز آینده مان گرایش پیدا کنیم .

فرماندار بندرعباس ادامه داد؛ باید برنامه ریزی صورت گیرد که از ریشه و اساس چیکار کنیم که بتوانیم فارغ تحصیلانمان بجای مدرک گرایی به دنبال یادگیری کارو مهارت آموزی باشند .

وی افزود: از نوساری مدارس نیز می خواهیم تمام مدارس در دست احداث بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی را در اول مهر به آموزش و پرورش تحویل دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: هرجایی که آموزش و پرورش احساس کند نیاز به مدرسه است ،( از جمله منطقه چهچکور که جمعیت آن در حال افزایش بوده،)، در دستور کار قرار می گیرد.

فرماندار بندرعباس اظهارامیدواری کرد: امسال مجموعه آموزش و پرورش بتوانند حداقل 20 درصد از مدارس حوزه مربوطه را به یک مدرسه مطرح تبدیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار