مدرن‌ترین اورژانس استان اردبیل بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی(ره ) اردبیل به عنوان بزرگترین و مدرن‌ترین اورژانس استان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۸۹۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرن‌ترین اورژانس استان اردبیل بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

قدرت اخوان اکبری در حاشیه بازدید استاندار اردبیل از پروژه های در حال تکمیل اورژانس جامع و تروما در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل افزود: مراحل احداث و تکمیل ساختمان اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی (ره ( هم اکنون در مراحل نهایی است .

به گفته او با بهره برداری از این پروژه درمانی بزرگ، بخش عمده‌ای از مشکلات اورژانس استان اردبیل بویژه در زمینه کمبود تخت در این بخش مرتفع خواهد شد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تشریح مشخصات فنی و عمرانی این پروژه یادآور شد: پروژه اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل در زیربنای سه هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳.۵ میلیارد تومان در حال احداث و تجهیز است .

او تاکید کرد: اورژانس جامع اردبیل در دو طبقه با ظرفیت فعلی ۷۵ تخت شامل ۷۰ تخت تحت نظر و بستری، چهار تخت CPR و یک تخت اتاق عمل ایجاد شده که در آینده با بازسازی و الحاق اورژانس فعلی بیمارستان امام تعداد تخت ها به ۱۲۵ تخت افزایش خواهد یافت .

اخوان اکبری ادامه داد: در این مرکز فضاهای مختلف درمانی و پاراکلینیکی شامل تصویر برداری، آزمایشگاه مستقل، فضای تحت نظر بیماران قلبی و داخلی - فضای تحت نظر بیماران مسمومیت و عفونی و... به صورت مجزا در طبقه همکف و فضای بیماران بستری و بخش ICU و فضاهای آموزشی و بایگانی در طبقه اول در نظر گرفته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار