رییس آموزش و پرورش منطقه مروست :

آینده کشور متعلق به دانش آموزان است

مروست (پانا) - به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز برنامه‌های دهه فجر، مراسم گرامیداشتی در مدارس مروست برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور متعلق به دانش آموزان است

محمد رضا محمدی رییس آموزش و پرورش منطقه مروست با بیان اینکه آینده فردای ایران متعلق به دانش‌آموزان امروز کشور است، گفت: نسل جدید می‌بایست ادامه‌دهنده نهضت علمی در ایران باشند.

محمدی، در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید فلاحتی افزود: چهل و یک سال پیش جوانان انقلابی و مؤمن ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای پر شور را رقم زدند، آینده کشور متعلق به شما دانش آموزان است و مدیران آینده‌ جامعه ما شما هستید.

این مقام مسئول اضافه کرد: نهضت علمی بزرگی در کشور ایجادشده که شما عزیزان باید ادامه‌دهنده آن باشید، در طی این چهل ویک سال آنچه بر ما گذشت جز افتخار و سربلندی نیست؛ همچنین دانش آموزان باید بدانند که بهترین راه، گرامی داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است.
رییس آموزش و پرورش مروست با بیان اینکه معلمان به عنوان راویان اثربخش وظیفه دارند نسل آینده ساز جامعه را با دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی آشنا نمایند، افزود: انقلاب اسلامی ایران در این سال ها دستاوردهای ارزشمندی در نظام تعلیم و تربیت داشته است اما توسعه زیرساخت های آموزشی ضروری است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار