امواج تبریک برای قهرمانی پرسپولیس زلزله؛

علیپور: چیزی نمونده تا ستاره دوم!

شهاب زاهدی و تبریک قهرمانی پرسپولیس

تهران (پانا) - علی علیپور قهرمانی پرسپولیس را با انتشار یک استوری تبریک گفت‌.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
علیپور: چیزی نمونده تا ستاره دوم!

علی علیپور جزو بازیکنانی است که همزمان با شروع اوج گیری پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ، زیر نظر این سرمربی کروات پیشرفت کرد و چند قهرمانی را به دست آورد‌.

آقای گل سابق پرسپولیس که جزو برترین گلزنان تاریخ این باشگاه هم محسوب می‌شود، قهرمانی تیم محبوبش را تبریک گفت‌.

علیپور در تبریک شانزدهمین قهرمانی پرسپولیس نوشت: «تبریک به بازیکنان، کادرفنی و هواداران پرسپولیس. چیزی نمونده تا ستاره دوم.»

علی علیپور در سال‌های اخیر در لیگ پرتغال بازی کرده و باید دید سرانجام چه زمانی فرصت حضور دوباره در پرسپولیس را خواهد داشت.

yyavqdow

شهاب زاهدی در تابستان ۱۴۰۲ به پرسپولیس برگشت و مهاجم اول پرسپولیس در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ بود.

شهاب زاهدی پرسپولیس را با هفت گل زده و به عنوان برترین گلزن تیم ترک کرد تا این بار با حضور در جی لیگ ژاپن لژیونر شود. قهرمانی این فصل پرسپولیس در افتخارات شهاب زاهدی هم نوشته شود و او با انتشار یک استوری قهرمانی سرخپوشان را تبریک گفت.

جالب اینکه هنوز تصویر پروفایل شهاب زاهدی در قهرمانی سوپرجام با پرسپولیس است و این تبریک از سوی او مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت‌.

_l;_l;_l_

کمال: از خوشحالی هواداران پرسپولیس خوشحالم

کمال کامیابی‌نیا، کاپیتان پیشین پرسپولیس که در تابستان با دلخوری از تیم محبوبش پس از هشت فصل جدا شد، این فصل را در ذوب آهن سپری کرد. او در پست اینستاگرامی خود قهرمانی پرسپولیس را نیز تبریک گفت.

کمال کامیابی‌نیا نوشت: «فصل سخت و طولانی سرانجام به پایان رسید؛ خوشحالم که توانستیم پاسخ لطف و محبت هواداران ذوب‌آهن را بدهیم و بخشی از حمایت آنها را جبران کنیم. البته شاید اگر خیلی از مشکلات نبود، می‌توانستیم نتایج بهتری هم کسب کنیم اما حالا که فصل به پایان رسیده، وقت گله و شکایت نیست. وقت آن است که به یاد بیاوریم چه روزهای خوب و شیرینی را باهم گذراندیم و البته نشان دادیم که چه پتانسیل نهفته و بزرگی در فولادشهر وجود دارد، پتانسیل بازگشت ذوب‌آهن به جایگاه واقعی.

دوست دارم در این شب پایانی فصل، از محمد ربیعی دوست داشتنی و زحمتکش تشکر کنم. او یکی از بهترین مربیانی است که می‌شناسم و این فصل تمام تلاشش را کرد تا فصل برای هواداران ذوب به بهترین شکل ممکن خاتمه یابد. قدردان زحمات او هستم و همچنین به تمام دست اندرکاران ذوب‌آهن از کارگران کارخانه تا بازیکنان جوان و باتجربه و البته عوامل پشتیبانی تیم خسته نباشید می‌گویم.

در پایان باید به تمام تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتر خسته نباشید گفت که یک فصل بسیار پرفشار را پشت سر گذاشتند و البته به باشگاه بزرگ پرسپولیس نیز به خاطر قهرمانی در لیگ برتر تبریک می‌گویم و از خوشحالی هوادارانشان بسیار خوشحالم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار