استاندار سیستان و بلوچستان:

طرح اوقات فراغت در توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نقش به‌سزایی دارد

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت طرح اوقات فراغت تابستان در توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نقش مهم و به‌سزایی دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح اوقات فراغت در توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نقش به‌سزایی دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛ محمد کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان را در مسیر توانمندسازی و مهارت‌آموزی آنان بسیار مهم عنوان کرد و گفت: لازم است مسئولان امر و عوامل و دست‌اندرکاران، برنامه‌ای مدون و دقیق برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در دستور کار داشته باشند.

وی افزود: با هدف اشتغال‌آفرینی و حرفه‌آموزی دانش‌آموزان، بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل بوم، منطقه و اقلیم در جای‌جای استان، کمک شایانی در این مسیر خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از ضروریات کار در مسیر توانمندسازی دانش‌آموزان، آشنایی آنان با پتانسیل طبیعی، خدادادی و طبیعت موجود در روستاها و مناطق بکر استان است و این مهم در توسعه اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی و انتقال اندوخته‌ها از روستاها به شهرها کمک خواهد کرد.

کرمی بیان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها موظف به کمک به آموزش و پرورش و مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجموعه هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه بزرگ و ارزشمندی هستند که باید برای آنان امیدآفرینی کرده و نگاهی رو به جلو ایجاد کرد.

کرمی گفت: در سایه اراده‌های قوی همه سختی‌ها آسان و مشکلات برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار