مربی فوتسال یکی از باشگاه‌های شهرستان نظرآباد:

دانش‌آموز برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش کند

کرج (پانا) - مربی فوتسال یکی از باشگاه‌های شهرستان نظرآباد با اشاره به سابقه مربیگری خود و معرفی رشته‌ فوتسال، درباره جایگاه دانش‌آموزان ورزشکار و اهداف آنان در رشته‌های ورزشی گفت دانش‌آموزی که بخواهد به اهدافش برسد باید تلاش کند.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش کند

علی نبی‌لو در گفت‌و گو با پانا عنوان کرد: «از سال ۸۲ تا ۸۸ به عنوان بازیکن فوتسال در حال فعالیت بودم اما متاسفانه در سن ۱۶ سالگی دچار پارگی ربات زانو شدم که این مشکل، بنده را از دنبال کردن حرفه‌ای این رشته منع کرد و تصمیم گرفتم وارد عرصه‌ مربیگری شوم و از سال ۹۲ به‌عنوان مربی فوتسال فعالیت دارم.»

وی درباره تاثیر ورزش فوتسال بر دانش‌آموزان بیان کرد: «به عقیده‌ بنده، ورزش فوتسال به دلیل گروهی بودن آن تاثیر زیادی بر رفتار بازیکنان دارد. زیرا دانش‌آموزان در کنار ورزش سالم، ارتباط سالم و اجتماعی بودن را می‌آموزند.»

IMG-20240601-WA0004

نبی‌لو درخصوص جایگاه دانش‌آموزان ورزشکار افزود: «ابتدا مربیان باید استعدادیابی کنند که دانش‌آموز، استعداد بازی در رشته‌ مورد نظر را داشته باشد تا بتواند به‌صورت حرفه‌ای آن رشته را ادامه دهد و اولین ویژگی شرکت دانش‌آموزان در مسابقات، رده سنی است که از طرف فدراسیون یا هیات ورزشی شهرستان اعلام می‌شود. همچنین ویژگی‌های دیگر نیز بر اساس تاکتیک یک مربی مد نظر قرار می‌گیرد.»

مربی فوتسال یکی از باشگاه‌های شهرستان نظرآباد گفت: «از شاگردان بنده، علی بابایی، مهدی دودانگه و حسین پزشک‌پور کسانی هستند که به تیم ملی راه یافته‌اند که جای خوشحالی دارد. بنابراین دانش‌آموزی که می‌خواهد به اهدافش برسد باید تلاش کند. تفریح کمتر، تغذیه‌ سالم، خواب کافی از جمله شرایط رسیدن به هدف است و فردی که تلاش می‌کند قطعا به آرزوهایش می‌رسد.»

همچنین چند تَن از دانش‌آموزان ورزشکار از جمله محمدطاها قورجیل، شروین جعفری، امیرعلی مقیمی و محمدطاها فلاح‌آزاد در ادامه این گفت‌وگو از حس و حال خود گفتند: «بعد از بازی و موفقیت‌های پی‌درپی، حس و حال وصف‌نشدنی داریم و برای رسیدن به جایگاه برتر در این رشته به تلاش خود هر لحظه می‌افزایم.»

دانش‌آموز خبرنگار: محمد‌امین فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار