فیلم ترسناک «هنسل و گرِتل» به زودی بر پرده سینماها

تهران (پانا) - شرکت اوریون پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم «هنسل و گرِتل» را منتشر کرد که وعده یک اقتباس ترسناک را به طرفداران می‌دهد.

کد مطلب: ۹۹۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلم ترسناک «هنسل و گرِتل» به زودی بر پرده سینماها

شهریور امسال بود که شرکت اوریون پیکچرز به‌تازگی اولین تیزر تریلر فیلم Gretel and Hansel (گرتل و هنسل) را منتشر کرد که این تریلر وعده یک اقتباس ترسناک و متفاوت از داستان برادران گریم را به طرفداران داده بود. حال در جدیدترین اخبار، تریلر جدیدی از این فیلم ترسناک و فانتزی منتشر شده است. این تریلر در واقع تریلر نهایی فیلم Gretel and Hansel است که اوریون پیکچرز، که زیر مجموعه MGM است، اخیرا آن را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از این اقتباس ترسناک هستیم که تصاویری تنش‌زا تا مورمور کننده را نمایش می‌دهد.

فیلم «هنسل و گرِتل» قرار است داستان یک دختر جوان به‌نام گرتل را دنبال کند که تلاش می‌کند تا هنسل، برادر کوچکش را در یک جنگل تاریک هدایت کند. گرتل زمانی‌که در جستجوی غذا و کار است، یک کلبه مرموز در جنگل پیدا می‌کند که صاحب این کلبه یک جادوگر شیطانی است که از هویت آن خبر ندارند. علاوه‌بر تریلر، اوریون پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم منتشر کرده که در این پوستر شاهد حضور گرتل در جنگل هستیم .

سوفیا لیلیس، آلیس کریج، جسیکا دیگو، چارلز بابالولا و ایان کنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gretel and Hansel حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آز پرکینز، کارگردان فیلم I Am the Pretty Thing That Lives in the House و فیلم The Blackcoat's Daughter، وظیفه کارگردانی فیلم گرتل و هانسل را بر عهده داشته است. لیلیس طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در فیلم It (آن)، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم)، فیلم Nancy Drew and the Hidden Staircase (نانسی درو و پلکان پنهان) و سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) شناخته شده و او همچنین مدتی پیش در سریال I Am Not Okay With This جلوی دوربین رفته که این سریال قرار است طی سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

فیلم Gretel and Hansel برای اکران در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار