برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اداره‌کل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان

زاهدان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان و همچنین همکاران ستادی اداره کل مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اداره‌کل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان

حمیدرضا رخشانی در این مراسم عروج ملکوتی سردار و محبوب دلها، حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یارانش را به جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و آحاد مردم استان تسلیت گفت و اظهار کرد: آن شهید والامقام زندگی خود را وقف اسلام و مبارزه با ظالمان کرد و به همین دلیل به عنوان نماد مبارزه با ظلم جهانی شناخته شده است.

او ادامه داد: سردار بزرگ و پرافتخار اسلام ولایت مداری و عدالت ورزی را سرلوحه کار خود قرار داده بود و به همین علت، مردم از کوچک تا بزرگ ،پیر و جوان اورا قلبا دوست دارند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی بار دیگر عزم و اراده ملت سلحشور ایران برای پایداری و استقامت در برابر زورگویان و جهانخواران محکمتر و استوارتر شد.

او با بیان اینکه شهادت طلبی و کشته شدن در راه خدا آرزو و دعای مومنین است افزود: شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن (فی سبیل الله) این راه را انتخاب می کندو باید به حاج قاسم این عروج ملکوتی را تبریک گفت.

رخشانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی اسوه صبر و استقامت و الگوی شجاعت، درایت، تواضع، فروتنی و توسل به اهل بیت برای همگان است.

او شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محبوب ترین شخصیت برای مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم پیرو خط حضرت امام حسین(ع) ،شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم، همه ما باید به جنبه های رفتار و زندگی این شهیدان سرافرازتفکر و دقت کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: نظام تعلیم و تربیت دستگاهی فرهنگی است که وظیفه آن تربیت فرزندانی انقلابی ،متدین و حافظ آرمانهای انقلاب اسلامی ایران است.

شایان ذکر است مداحی و مرثیه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت در رثای شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار