مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اعلام کرد:

ساخت یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس جدید تا پایان سال ۹۸ در خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تا قبل از پایان سال ۹۸ و بر اساس تعهدات صورت گرفته ۱ هزار و ۳۰۰ کلاس درس جدید در خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۹۹۲۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ساخت یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس جدید تا پایان سال ۹۸ در خوزستان

علی قربانی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: طرح توسعه کلاس های درس مدارس با تراکم بالای دانش آموزی با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار متولیان نوسازی استان قرار داد. با برآوردهای صورت گرفته تا مهرماه سال آینده کلاس های جدید در قالب این طرح آماده بهره برداری خواهد شد.
او با بیان اینکه تاکنون تجهیزاتی با ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال در بین مدارس استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح ۳ هزار کولر در بین مدارس توزیع شد. همچنین برای اولین ۲۰ هزار نیمکت تعمیر شد و به مدارس سراسر استان تحویل شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اضافه کرد: روند خرید چادرهای جدید برای مدارس صعب العبور عشایری نیز آغاز شده است که امیدواریم با مساعدت سازمان برنامه و بودجه به زودی چادرهای جدید تحویل آموزش و پرورش عشایر استان شود.
قربانی با اظهار اینکه ۸۶۰ کلاس درس جدید در مهر ماه سال جاری به مدارس استان اضافه شد؛یادآور شد: در راستای مساعدت های استاندار استان و هم افزایی های صورت گرفته تا قبل از پایان سال ۹۸ بالغ بر ۱ هزار و ۳۰۰ کلاس درس جدید به مجموعه تعلیم و تربیت استان اضافه خواهد شد.
اودر پایان گفت: طرح جمع آوری کلاس های درس کانکس در یک سال و ۶ ماه گذشته اجرایی شد و در نهایت از ۳۰۷ کلاس درس کانکسی ۲۰۷ کانکس برچیده شد و به جای آن ساختمان آموزشی جای گرفت‌. همچنین ۱۰۰ کلاس درس جدید تا پایان سال جایگزین کانکس های باقیمانده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار