در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی:

سرپرست سازمان دانش آموزی استان هرمزگان پیام تسلیت صادر کرد

هرمزگان(پانا)- سرپرست سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در پی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب پیام تسلیتی صادر نمود.

کد مطلب: ۹۹۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست سازمان دانش آموزی استان هرمزگان پیام تسلیت صادر کرد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، اسماعیل خرامیده در متن پیام خود آورده است؛

" بسم رب الشهدا و الصدیقین "

شهادت هنر مردان خداست .

شهادت مظلومانه امیر دلاور، مالک اشتر رهبری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش موجب حزن و اندوه فراوان شد .

سردار رشید اسلام با نائل شدن به افتخار بزرگ شهادت، مزد سالها مجاهدت خالصانه در دفاع از اسلام و قرآن و مسلمانان مظلوم و بی دفاع را گرفت و به همرزمان و یاران شهیدش که نزد پروردگار روزی میخورند پیوست و به آرزوی دیرینه اش رسید .

بی شک یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام و سرباز رشید ولایت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی که نماد ولایتمداری ، مقاومت، مجاهدت، فداکاری، شجاعت، مبارزه با تروریسم و آزادی خواهی بود، تا ابد در دل و ذهن ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان خواهد ماند .

جنایتکاران خبیث آمریکایی و اسرائیلی بدانند؛ قطعا راه این شهید بزرگ و پر افتخار که در زمان حیاتش دل ها را ربوده بود و باعث غرور ملت بود و شهادتش نیز موجب همبستگی شدید ملی گردید، ادامه خواهد داشت و ملت ایران انتقامی شدید از آنان خواهند گرفت .

اینجانب شهادت آن بزرگمرد تاریخ و همرزمانش را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)،امت اسلامی، مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده های این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

اسماعیل خرامیده

سرپرست سازمان دانش آموزی استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار