اعلام زمان تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

تهران (پانا) - مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان به زمان مراسم تشیع پیکر شهدا اشاره کرد و گفت: صبح سه شنبه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تشییع از میدان آزادی، خیابان شریعتی، میدان شهدا و نهایتا در گلزار شهدا در آن مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

کد مطلب: ۹۹۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

مهدی صدفی عصر امروز ۱۴ دی‌ماه در آئین بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع بازاریان و اصناف و مردم کرمان در حسینیه ثارالله با بیان این مطلب که مراسم گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود، گفت: هر روز تا روز دوشنبه صبح‌ها از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز و تا نماز ظهر و عصر ادامه و عصرها نیز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز و تا نماز مغرب و اعشاء ادامه دارد و شرکت عموم مردم در این مراسم آزاد است اما هر مراسم میزبانانی نیز دارد به طور مثال صبح دوشنبه دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش و عصر دوشنبه هیات‌های مذهبی شهر کرمان در حسینیه ثارالله برنامه دارند.

وی ادامه داد: دوشنبه شب، مراسم وداع با سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی (ع) در کنار پیکر مطهر این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و اعشا برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان به زمان مراسم تشیع پیکر شهدا اشاره کرد و گفت: صبح سه شنبه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تشییع از میدان آزادی، خیابان شریعتی، میدان شهدا و نهایتا در گلزار شهدا در آن مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم مراسم وداع با شهید سردار سرتیپ دوم حسین پورجعفری در گلباف برگزار می‌کنیم اما مراسم تشییع این شهید همراه با شهید سلیمانی خواهد بود.

صدفی با ابراز امیدواری از اینکه مراسم تشییع با شکوه برگزار شود، عنوان کرد: ان‌شالله تشییع میلیونی خواهیم داشت زیرا از کشورها، استان‌ها و مناطق دیگر نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم کرمان میزبانی خوبی داشته باشند هر چند برخی از مردم اعلام آمادگی کردند که منازلشان آماده پذیرایی از میهمانان هستند ضمن آنکه مهمانسراها، حسینیه‌ها و تکایا و ... نیز اعلام آمادگی برای میزبانی از مهمانان این مراسم کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار