سردار فدوی: زمان و مکان انتقام از آمریکایی‌ها را ما تعیین می‌کنیم

تهران (پانا) - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این که توانمندی انتقام در ایران وجود دارد، گفت: زمان و مکان انتقام از آمریکایی‌ها را ما تعیین می‌کنیم؛ ادامه این مبارزه برای آمریکایی‌ها تلخ خواهد بود.

کد مطلب: ۹۹۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سردار فدوی: زمان و مکان انتقام از آمریکایی‌ها را ما تعیین می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «علی فدوی» روز شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه حرکتی که آمریکایی‌ها کردند از لحاظ تاکتیکی و توانمندی بسیار ضعیف بود، اظهار داشت: امروز دانشجویان ما در مراحل تحقیقات خود پهپادهایی می‌سازند که با استفاده از موشک‌های لیزری اهداف خود را مورد اصابت قرار می‌دهند؛ از این نوع پهپادها در سپاه به طور فزاینده وجود دارد.

وی افزود: کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد با استفاده از تاریکی شب و ناجوانمردانه خودروی سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی مورد اثبات موشک‌های لیزری قرار داد.

فدوی گفت: انتقام ما بسیار سخت خواهد بود؛ این انتقام آنقدر برای دشمن تلخ خواهد بود که دشمن در طول تاریخ انقلاب اسلامی نچشیده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این انتقام مختص جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود، افزود: این انتقام علاوه بر ایران در جغرافیای جبهه مقاومت صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تجهیزات ما با اول انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، گفت: امروز در جایگاهی قرار داریم که در هر سطحی به تهدیدات پاسخ خواهیم داد. البته اقتضای عقل این است تجهیزاتی را که داریم نگوییم تا زمانی که انتقام خواهیم گرفت.

فدوی با بیان اینکه طبق خبرها تشییع پیکر شهدا در کاظمین و بغداد به دلیل سیل جمعیت با کُندی صورت می‌گیرد، گفت: پیکر سردار سلیمانی فردا وارد اهواز و پس از تشییع به مشهد منتقل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار