پیام تسلیت رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی نه فقط برای ایرانیان بلکه برای تمامی مسلمانان در سراسر عالم مایه عزت و افتخار بود

تهران (پانا) - شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی نهضت سوادآموزی، متن پیام تسلیت شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت پاداش مجاهدان در راه خداست

شهادت سردار رشید اسلام فرمانده شجاع سپاه قدس سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی ازهمراهان ایشان به ویژه مجاهد بزرگ شهید ابو مهدی المهندس به دست آمریکای متجاوز و جنایتکار را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،سلحشوران مقاومت اسلامی و خانواده ایشان و تمامی ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی نه فقط برای ایرانیان بلکه برای تمامی مسلمانان در سراسر عالم مایه عزت و افتخار بود و شهادت ایشان ضایعه بزرگی برای جهان اسلام به شمار می رود بزرگمردی که به تعبیر مقام معظم رهبری شهید زنده بود و از این پس در قلب تمام ایرانیان زنده و جاودانه خواهد ماند. تلاش بی وقفه حاج قاسم در مبارزه با گروهک تروریستی داعش او را به نماد مبارزه با تروریسم و افراطی گری در دنیای اسلام بدل کرده است .

سازمان نهضت سواد آموزی با تسلیت مجدد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و یاران ایشان تاکید می کند صلح و آرامش نیاز و اولویت اول جهان و مخصوصا خاور میانه است و این اقدام خباثت بار و بزدلانه و غیر انسانی آن هم به طور آشکار از سوی یک دولت مدعی و دروغین حقوق بشر و مداخله جو در منطقه خاورمیانه خیانتی بزرگ به پاسداشت صلح جامعه بشریت خواهد بود ولی سربازان انقلاب اسلامی هوشیار تر از همیشه آماده بوده و گوش به فرمان فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای هستند و بی تردید ملت ایران انتقام این جنایت هولناک را به زودی خواهند گرفت و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار