مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان: سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمان و افتخار ایرانیان و مسلمانان بود

تهران (پانا) - مهدی نیکدل، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۹۲۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان: سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمان و افتخار ایرانیان و مسلمانان بود

به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

از میان مؤمنان مردانى‌‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

شهادت مظلومانه سرباز پر افتخار وطن، سپهبد قاسم سلیمانی که نقش بی‌‌بدیلی در صیانت از مرزهای میهن در ۸ سال دفاع مقدس و سپس مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه داشت، قاطبه مردم نجیب و قدرشناس ایران را غرق در ماتم و اندوه کرد.

شهید سلیمانی، نماد اشداء علی الکفار و رحماء بینهم در بالاترین تراز انسان مسلمان آزاده و آرمان‌خواه در عصر معاصر بود. او قهرمان و افتخار ایرانیان و مسلمانان بود. او پاک‌زیست و پاک به دیدار معشوق شتافت. چه، عمری مجاهدت آرمانی، آن چنان که حاج قاسم محبوب ایرانیان در زندگی گران‌بهایش زیست کرد، بی‌وصال شهادتی عارفانه و اسطوره‌ای میسر نبود. او نه تنها زیست خود را خود آفرید، که مرگ خود را هم از پیش انتخاب کرده بود. او مظهر اراده و ایثار بود.

اینجانب، به نمایندگی از خود و همه همکارانم در هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و معاونان و مدیران و کارکنان این موسسه، این ضایعه تلخ را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانوده آن شهید عالیقدر تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای روان پاک و مطهر او، رحمت بیکران ‌الهی و برای بازماندگان و همرزمان آن شهید، صبر و اجر مسئلت دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار