برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش در آموزش و پرورش درناحیه یک ری

شهرری(پانا) - کارشناس پژوهش اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سالن جلال‌آل احمد(ص) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش در آموزش و پرورش درناحیه یک ری

جابر توبا کارشناس پژوهش اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه اظهار داشت: این جلسه با حضور پنجاه نفر از پژوهشگران، مولفان و برگزیدگان مرحله استانی و منطقه ای بیست و دومین برنامه معلم پژوهنده برگزار شد.

او در ادامه بااشاره به اهمیت پژوهش ادامه داد: دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود و سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است.

توباتصریح کرد: در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود حتی اگرنشانه‌هایی از توسعه بدون پرداختن به مبانی پژوهشی رخ دهد آن توسعه مستمر و پایدار نخواهد بود و نمی‌تواند مسیر مطمئنی را طی کند بنابراین، پژوهش مبنای توسعه است و تضمینی برای استمرار توسعه به شمار می‌آید.

در این مراسم با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش از نخبگان و فعالان عرصه پژوهش تقدیر بعمل آمد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار