پیام مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت شهادت پر افتخار سردار قاسم سلیمانی

اردبیل (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت شهادت پر افتخار سردار قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت شهادت پر افتخار سردار قاسم سلیمانی

متن پیام احمدناصری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

دست جنایتکار و ددمنشانه آمریکا این شیطان بزرگ، بازهم به خون آغشته شد و این بار عزیزی را از سلاله مجاهدان، به خون خویش غلطاند که ملجا و ماوای مستضعفین عالم و رزمنده و فرماندهی نستوه و خستگی ناپذیر درمیادین دفاع و جهاد بود.

شهید قاسم سلیمانی در راه خدا و با ایثار و مجاهدت عمر خود را سپری نمود و حقیقتا ردای زیبا و افتخارآمیز شهادت بر تن آسمانی اش مزد تلاشهای شبانه روزی اش شد و براستی شهادت هنر مردان خداست.

بی تردید شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکتی است که مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و علمی و فناوری را بسیار افزونتر از قبل می کند و انقلاب اسلامی را یک گام به جلوتر می برد.

اینک که در این برهه خاص و تاریخی قرار گرفته ایم وظیفه داریم زندگی بابرکت این شهدا را به دانش آموزان معرفی کنیم تا چراغ راهی برای ادامه راه پرافتخارآنان باشد.

اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان شریف و دانش آموزان عزیز استان شهید پرور اردبیل، شهادت این سردار ولایی و بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، روح پاک امام خمینی(ره)، به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار