برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان اردبیل

اردبیبل (پانا) - جلسه ویدیو کنفرانس معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپروزش استان با محوریت برنامه های اداره فرهنگی و هنری ، اردو ها و فضا های پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان اردبیل

در این حلسه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اجرای برنامه های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، به اهم برنامه های اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضا های پرورشی پرداخت.

سید غلامحسن خلیلی موسوی با عنوان اینکه به کیفیت و نشاط بخشی و تنوع در برنامه های پرورشی در مدارس با جلب مشارکت اولیاء و مربیان و دانش آموزان توجه جدی شود، افزود: ثبت نام دانش آموزان و مشارکت فعال همکاران و دانش آموزان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری، پرسش استاندار اردبیل، فرهنگی هنری فردا، جشنواره حمایت از کالای ایرانی، لزوم تخصیص نیروی انسانی کار آمد در کانون های فرهنگی تربیتی و توجه اساسی به برنامه های آن و بازدید از کانون های فرهنگی و تربیتی و برنامه های پرورشی در مدارس تاکید نمود.

او استفاده از ظرفیت ها ، مشارکت و تعامل تشکل های دانش آموزی بویژه پیشتازان، اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی رادر راستای اهداف تربیتی و آموزش مهم قلمدادنمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار